tisdag 1 juli 2008

Ansiktskräms-blues

Ända sedan i fredags, när jag skrapade ur det allra sista ur min Hope in a jar-burk, har jag stått utan ansiktskräm. Det är personligt rekord! Första dagen provade jag att sno av sambon som brukar köra på Decléor, men tyvärr var den slut så han har en medelmåttig från L'Oreal som inte var mycket att hurra över. Under helgen var vi som tur var på landet där jag har en burk från Apoteket ståendes, men sedan dess har det varit solkräm från Clinique på morgonen och BUS från L300 på kvällen. Inte idealt (trots att solkrämen kom väl till pass på gårdagens utelunch i solen).

Imorgon ska jag in till stan och köpa ny, men frågan är bara V-I-L-K-E-N! Jag har beslutsångest Allan bara för vilket märke jag ska börja kolla på, så är det någon som har tips på en go kräm för blandhy?

2 kommentarer:

  1. Jag har ju gått ner mig i Dr Hauschka-träsket så jag rekommenderar starkt att testa någon av deras krämer. Själv kör jag "Kvittencrème" som passar normal/känslig hy, men de har ju några olika varianter att välja på. Dessutom kan man köpa små smarta provtuber för inte mycket pengar alls, så att man kan testa den lite!

    SvaraRadera
  2. dr hauschka säger du jessan? jag har aldrig lockats av det märket tyvärr, men nu är jag dökär i min nya ansiktskräm från Murad! helt galet bra är den <3

    SvaraRadera