torsdag 10 januari 2013

MALIN+GOETZ Peppermint Body Scrub


Hello lovely! Peppermint Body Scrub från MALIN+GOETZ är min (och pojkvännens) nya favorit i duschen. Luktar alldeles underbart såklart, är full av små och snälla korn – och tack vare sin tjocka formula hinner den verka tillräckligt länge på huden att det verkligen ger effekt. En klick stor som en femkrona masseras in på fuktig hud tills det börjar löddra och kvar dröjer sig en svag mintdoft och en ovanligt mjuk hud.

Jag tilltalas verkligen av MALIN+GOETZ. Enkelheten i både design och användning gör att jag oftare sträcker mig efter produkterna, och jag gillar också att de funkar lika bra för kvinnor som män. Det lär dyka upp mer om märket på bloggen framöver, var så säker!

6 kommentarer:

  1. En femkrona med små korn? Kan inte skrubba så effektivt, eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, det gör den verkligen! Om man vill skrubba varenda centimeter av kroppen kanske man vill ha mer, men jag brukar köra på utvalda delar och då räcker en femkrona jättebra. Eftersom den är så tjock så räcker den längre, och stänger man av vattnet när man masserar in den så blir det ännu bättre! :)

      Radera
  2. Svar
    1. Vi ser till att du får terra också! :*

      Radera