torsdag 8 maj 2008

Power blogging

Jag kör ett supersnabbt inlägg innan lunch, för sedan är det tillbaks till slavarbetet igen. Med värmen som kommit har även en jobbig situation uppenbarat sig i garderoben hemma, vad sjutton ska man ha på sig? Jag vill ha lätta men påklädda saker, ljusa och färgglada! Och inatt innan jag somnade fick jag en uppenbarelse; lång (!) mönstrad klänning och kort vit jeansjacka. Jag! Långklänning! Vet inte vad som for i mig, men tanken hänger kvar där. Kanske måste spana in Monkis lilla vita jacka (som dock är så liten att den ser ut att vara från en barnkollektion), för en vårjacka behöver man ju alltid..

Hallå, El och Ka? Var är ni? Mi rules the inläggs-count!

2 kommentarer:

  1. Monkis lilla vita är fin! Som du säger...till en långklänning. Lyllo dig som har Monki i närheten :-)

    SvaraRadera
  2. fåfängan: jag hann tyvärr inte in på monki idag efter jobbet som jag hade hoppats på, typiskt! men ja, det är kul att ha det så nära ändå :)

    SvaraRadera