onsdag 8 oktober 2008

Natt och dag

Min ansiktskräm från Kiehl’s tog slut i söndags, så jag behövde en ny omedelbart. Eftersom jag hade bl a en bonuscheck från The Body Shop så passade jag på att införskaffa en kräm där. I stället för den vanliga dagkrämen Aloe Soothing Day Cream ur aloe-serien blev det faktiskt nattkrämen Aloe Soothing Night Cream – att använda även på dagen. När jag använde både dag- och nattkrämen tyckte jag mycket bättre om nattvarianten och dessutom gillade jag inte lukten på dagkrämen. Nu när det är torrare i luften tror jag det kommer passa min hud bra. Jag fick dessutom ett sött prov på nya Buriti Baby Body Butter med mig hem.

Med födelsedagsrabatt och bonuscheck kostade krämen 59,50 kr i stället för 219 kr. Ibland lönar det sig att gå med i kundklubbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar