onsdag 20 januari 2010

Monoi & Moringa

Mammor vet att Body Shop är riktigt bra! Både min och pojkvännens mamma skämde bort mig nu i jul med nya fina produkter därifrån. Från vänster till höger:

- Duscholjan Monoi Miracle Oil är en gammal favorit med ny upphottad design. Jag använder den över hela kroppen och ibland även i hårtopparna. Luktar ljuvligt!
- En duschkräm i Moringa-serien i perfekt prova-på storlek.
- Även om jag föredrar lotion framför butter när det gäller insmörjning, så tror jag att Moringa Body Butter blir välanvänd framöver.
- Jag hoppas att skrubben i samma serie är bättre än Marias bottennapp. Kroppsskrubb är kanske inte något jag använder dagligen, men skönt då man vill lyxa lite.

4 kommentarer:

  1. Jag är också ett stort fan av just de där produkterna, särskillt duscholjan! Monoi-body buttern är också riktigt bra. Och framförallt doftar de ju så ljuvligt!

    SvaraRadera
  2. lejnox: jaa, duscholjan är underbar, man blir så himla mjuk! jag har inte öppnat smöret än, ska köra slut på min förra med oliv.

    SvaraRadera
  3. Älskar Moringa-serien - underbar doft!

    SvaraRadera
  4. Ninni: verkligen! man kan inte sluta lukta!

    SvaraRadera