lördag 29 mars 2008

3 + 3

Även en mycket blygsam solbränna behöver lite omsorg. Huden hade precis vant sig vid 35-gradig värme, massor med solskyddsfaktor hela tiden och extremt hög luftfuktighet när det var dags att återvända hem. Särskilt känsligt för den torra flygplansluften och temperaturskillnaden är ansiktet. Som vanligt litar jag på att Decléor fixar biffen. Oil, cream & balm får jobba lite extra hårt ett tag fram över. Dessutom tar jag tillfället i akt att testa moisturing mask, exfoliating cream & eye and lip moisturing mask. Återkommer med recension.

2 kommentarer:

  1. Blygsam skulle jag verkligen inte kalla den! Jag är mycket imponerad, tror inte jag sett dig så brun. Det kan möjligtvis vara så att dom där två 1-litersölen suddar mitt minne, men jag väljer att inte tro det.

    SvaraRadera
  2. maria: haha, i så fall tycker jag att du i fortsättning ALLTID ska ladda med minst 2 liter öl innan vi ses :D

    SvaraRadera