fredag 28 mars 2008

Aloe-serien från Bodyshop

I går slog jag på stort! Jag har i flera månader behövt en ny ansiktskräm utan att hitta någon jag är sugen på. I februari köpte jag Aloe Gentle Exfoliator från Bodyshop, och eftersom jag hade ett erbjudande köp-3-betala-2 så slog jag till på en hel serie! Ansiktskrämen Aloe Soothing Day Cream, nattkrämen Aloe Soothing Night Cream och skumtvätten (i en pumpflaska!) Aloe Gentle Facial Wash. Första gången någonsin jag har köpt en nattkräm (men det är väl dags nu antar jag), och faktiskt första gången jag kör allt i samma serie. Jag har fått för mig att det är bra att inte blanda för många olika sorters märken, utan hålla sig till ett, så nu får vi se om ansiktshyn blir bättre. Let the quest for perfect skin begin! Recension på samtliga produkter kommer inom några veckor.

För 408 kronor blev allt det här mitt, överkomligt säger jag!

2 kommentarer:

  1. YAY! coolt med allt i samma, ja!

    jag älskade body lotionen från den serien (?) som jag hade i somras, i pump. den var så skön!

    SvaraRadera
  2. roligt att testa! det finns mycket i aloe-serien, t ex badolja om man hade ett badkar! body lotionen kanske är perfa i sommar igen!?

    SvaraRadera