lördag 1 augusti 2009

Badrum: rosa och turkost

Nu var det längesedan jag parade ihop fina badrum med lyxiga produkter, men när jag såg det här LA-badrummet på Design*Sponge klickade det till uppe i huvudet. Bara duschen är ju en snygg historia i sig, och lägg då till en direkt utgång till poolen (omgiven av härlig LA-natur) så är duschupplevelsen komplett.

Knallrosa bryter av fint mot det ljusturkosa kaklet; rosenserien från Savon De Marseille och Super Strong hårvård från Paul Mitchell kunde inte passa bättre. Snygga, mönstrade handdukar från Missoni tar upp både det rosa och det turkosa och är lite av ett modestatement. Lyx delux va?

2 kommentarer:

  1. mmm, ganska likt mitt drömbadrum, faktiskt! :) när jag började fantisera om mitt badrum var det blåturkost, men nu har det förskjutits till att bli grönare, jade, liksom, i bizazzamosaik och en bit i guld här och där! acessoarerna i rosa och orange har jag redan, hehe.

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du gillar det! ;) Och jade låter riktigt snyggt det med.

    SvaraRadera