torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedan

Så är det julafton imorgon.. Jag kan inte vara den enda som inte riktigt greppat det ännu? På min önskelista i år har skönhetsprodukter lyst med sin frånvaro, förutom den jag köpt till mig själv. Om jag skulle få lägga till två saker hade det blivit ett doftljus med god verbenadoft, från Diptyque, och valfritt rese-borstset från exempelvis Bobbi Brown eller Laura Mercier.

Sen hade ju ett fint inslaget paket från Rodebjer med Liselotte Watkins-illustrerat presentsnöre varit fint under granen..

Foto från Josefines blogg på Elle.se.

1 kommentar:

  1. Kör också önskelista till mig själv, som jag betat av lite väl mycke=). Vet du om det är någon bra kvalité på Bobbi Browns borstarna, skulle själv behöva ett resekitt.

    God Jul

    MVH Tikaha

    SvaraRadera