fredag 9 oktober 2009

Brownie

Hur det blev? Jo då, jag kämpar på med luggen! I onsdags var jag hos frisören för toppklippning och uppfräschning av färgen, och hej och hå så var jag mörkt chokladbrun i burret! Lite oväntat, men jag tror att jag vänjer mig fort trots att det blev lite mörkare än önskat..

Det roliga(ste) med att bli brunett är att jag känner mig mer bekväm i mörka färger på exempelvis läpparna, så då passar mina favoritläppfärger (mer om dom senare) extra bra. Vinröda eller mörkt lila läppar tillsammans med en bred eyelinervinge, det kan mycket väl bli min standardlook nu i höst.

Brukar ni ändra sminkvanor med hårfärg?

2 kommentarer:

  1. ja, absolut, jag krämar på ordentligt med svart runt ögonen rätt ofta sen jag blev svarthårig. hade nog inte känt att jag kunde pull it off om jag hade varit dassbrun i barret.

    SvaraRadera
  2. aha! :) jag tycker det är kanska fräzigt att köra sotat deluxe om man är superblond också, men kan nog hålla med om "dassbrun" :'D

    SvaraRadera