tisdag 13 oktober 2009

Färgtema: brun höst

Som motvikt till vårens röda inlägg får hösten representeras av brunt. Jag älskar som sagt "nästansvarta" nagellack, och blev såklart väldigt sugen på mörkt bruna Chocolate Kisses från Essie. Mörkbruna Zanzibar med guldskimmer i från Mavala har jag hemma, och det är en väldigt fin färg det med (fast jag föredrar krämlack). Till detta passar mellanbruna skuggan Era från MAC bra, och varför inte en Urban Decay-liner i färgen Underground? Till det vampiga läppar med möörkt läppstift från Chanels Allure-serie.

3 kommentarer:

  1. Tycker du verkligen att anzibar är fin?? Jag har den också och har lackat naglarna en gång med den, gillar inte alls den;)!

    SvaraRadera
  2. Joo, om man krämar på riktigt mycket så att det blir riiiktigt mörkt! :D Men om jag ska vara ärlig var det längesen jag använde det..

    SvaraRadera