tisdag 4 oktober 2011

Dior Addict “Diorkiss #578”

När El varit i Riga på bloggresa kom hon hem med en hel drös fina produkter från blandade goodiebags. När vi tillsammans gick igenom det tryckte hon snabbt läppstiftet Dior Addict i näven på mig, och sa att den (nya) rosa färgen Diorkiss skulle vara perfekt på mig. Snällt!

Läppstiftet har snabbt blivit en favorit som jag (faktiskt) ofta bär med mig, eftersom det är ett lätt transparent rosa stift som är packat med fukt och glans. Det går lätt att dra på även på en skakig spårvagn, och resultatet är lätt rosa och uppiggande. Stiftet doftar väldigt diskret av frukt; en doft som jag föredrar framför exempelvis vaniljtunga MAC-stiften.

6 kommentarer:

  1. Finfin färg! Dior gör verkligen grymma stift!

    SvaraRadera
  2. Åhhh, det ser helt ljuvigt ut. Fin färg och lyxig hylsa.

    SvaraRadera
  3. Kerstin: det här är första jag testat från Dior, men det ger onekligen ett bra första intryck!

    Ninni: ja, både färg och hylsa är top knotch ;D

    Glitter Sisters, N: sött som hallon :)

    Josephine: fin, söt, bärbar.. det mesta :D

    Anneli: japp!

    SvaraRadera