tisdag 18 december 2012

There can be only one


Yes, det är dags att snacka deodoranter igen! För den här gången så kanske, kanske har jag hittat en variant som tar hem förstapriset. Eucalyptus Deodorant från MALIN+GOETZ uppfyller i alla fall mina krav: aluminiumfri, diskret doft och genomskinligt stick. Nu står den på badrumshyllan och mallar sig, stackars Lady Speed Stick och ACO får skämmas i bakgrunden än så länge. Jag återkommer efter några veckors hårdtestning och rapporterar om den klarar av att hålla borta fukt och lukt!

7 kommentarer:

  1. Jag väntar med spänning! vi verkar ju leta efter samma sak...

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Hur nyfiken? Jag tar med den overseas om det är okej och hårdtestar innan överlämning! :D

      Radera
  3. Är extremt nyfiken, luktar den eukalyptus också?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gör den, på ett mycket diskret och behagligt sätt. Den luktar också typ citronella (tänk sånt där ljus mot myggor), låter lite skumt men funkar!

      Radera