lördag 27 mars 2010

Vårnyheter från Korres

En av fördelarna med att bo utomlands är att jag oftast inte får samma pressutskick som flickorna i Sverige – ombyte förnöjer, eller hur? Häromdagen fick jag ett paket från grekiska Korres, fullt av vårnyheter. Bland annat fyra fina ögonskuggor från serien Sunflower & Evening primrose i nyanserna Light Green (#43), Golden (#25), Light Pink (#62) och Lime (#41). Visst är färgerna väldigt lika de smutsiga pasteller som är Marias favoriter i vår och sommar? Med i paketet fanns också en Wild rose foundation och ett par mascaror. Jag återkommer senare i vår med utlåtanden!

4 kommentarer:

  1. Åh, lovely! Skulle kunna tänka mig att även använda den rosa skuggan som rouge.

    SvaraRadera
  2. Åh, jag vill också få en massa fina pressutskick! Byter ni tre tjejer grejor med varandra?

    SvaraRadera
  3. Åh vilke underbara färger!

    SvaraRadera
  4. Kabuki: vilken bra idé! :D

    Ninni: yes, vi brukar byta saker så att alla får prova på och så att inget ligger oanvänt! :)

    Kerstin: jaa, helt ljuvliga faktiskt!

    SvaraRadera