onsdag 9 april 2008

Limited Edition från The Body Shop

Jag har aldrig riktigt fallit för de omtalade body butters från The Body Shop, som så många har som sin favorit. Främst har det berott på att dom inte funnits i någon doft jag tyckt om, och jag har länge irriterat mig på just det; att det finns mängder av sötsliskiga fruktdofter men inte lika många neutrala. För vem vill i vuxen ålder gå omkring på jobbet och på cocktailpartyt (eller krogen, för att vara mer realistisk) och lukta godispåse?

Jag har istället det lyxiga smöret från Crabtree & Evelyn som favorit, men jag måste erkänna att det ibland tar emot att gräva i burken för att bara få återfuktat benen en vanlig vardag, eftersom det inte direkt är en budgetburk. En sån tur för mig då att The Body Shop äntligen fått tummen ur arslet och tagit fram en avokadovariant! Inte en dag för sent, då det enligt min åsikt borde funnits i bassortimentet från dag ett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar