torsdag 9 juli 2009

Kiehling me softly

Tidigare i veckan uppdaterade jag min Kiehl’s-samling. Min bästis-bodylotion från förra sommaren (som även är en favorit hos Ka) är trots att den luktar himmelskt gott härmed utbytt mot Gardenia. Jag var helt enkelt sugen på att testa en ny doft, och denna känns som en hit. Blommig och frisk, utan att vara sötsliskig. Doften avtar efter ett tag och kvar blir en mild, härlig doft som bara anas om man kommer riktigt nära. Kiehl’s är experter på sköna krämer, och denna är inget undantag. Det är heller ingen hemlighet att de är generösa med prover när man handlar hos dem; och äntligen, äntligen, har jag hittat vad som mycket väl skulle kunna vara den perfekta ansiktsskrubben. Visst, man ska inte ropa hej för tidigt, men det var kärlek vid första ögonkastet. Jag ska testa den ett tag till och sen blir det en recension här på bloggen.

5 kommentarer:

  1. fin blogg :)
    lust att följa varandra via bloglovin kanske? :)

    SvaraRadera
  2. Kiehl's gör fina kroppsprodukter! Creme de Corps, till exempel, har en stadig plats på min favvolista.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Haha, ordvitsandet har en ny högborg!;)

    SvaraRadera
  5. Michelle: Tackar, och visst kan du följa oss via blogovin :)

    Des: Eller hur, Creme de Corps är superb!

    Sublim: Jajamensan :'D hehehe

    SvaraRadera