torsdag 31 mars 2011

Lördag med Dr.Hauschka

I lördags bjöd Dominika Peczynski hem ett gäng beautybloggare och journalister för att ge oss chansen att kolla närmare på Dr.Hauschkas utbud.

Jag har diggat märket i flera år, och har flera av produkterna hemma. Bland annat solskydd och en superbra nagelbandsolja, men nu fick jag chansen att kolla närmare på de saker jag tidigare missat – och inte minst deras nyheter!

Trevlig tvist att köra hemma-hos istället för på lokal!

Jag kom dit nästan helt osminkad, och passade på att bli piffad av en av de duktiga makeupartisterna som var där. Fick bl a testa det här lippglosset som jag tror Mi skulle gilla.

Katarina, som bloggar på Ekologisk Skönhet, bistod med en massa bra hudvårdstips och rekommenderade produkter som skulle passa min hy. Extra glad blev jag av att Sanna var där, vi hade inte setts sedan Riga – och det var faktiskt ganska länge sedan nu, och dessutom träffade jag såväl henne som en massa andra favoriter i måndags också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar