lördag 19 mars 2011

Korres showergel

Nästa flaska på tur att flytta in på duschhyllan, efter att min duscholja tagit slut, är otroligt väldoftande Korres Showergel Kumquat.

Korres säljs ju numera även på vissa apotek, men jag fångade min flaska på Åhléns City. Det finns många dofter att välja mellan, men jag fastnade vid den citrusdoftande men ändå söta Kumquat. Flaskorna är snygga som få, och om den här blir en ny favorit kanske jag även slår till på kroppslotion i samma doft. Fast då måste jag arbeta mig igenom det lager jag har hemma först..

2 kommentarer:

  1. Å, älskar Korres duschprodukter... Särskilt den med kanel och vanilj. Der finns ett hotell i Alicante där dom har Korresprodukter o vi bodde där första gången när vi var helt nygifta, det var medeltidsfestival och allt luktade vanilj och kanel. Kändes det som, och jag blir lika lycklig varje gång jag använder den. Doftminnen är så fantastiska! /Johanna

    SvaraRadera
  2. Gud, det låter helt underbart Johanna! Ett sånt fint minne <3

    SvaraRadera