söndag 5 augusti 2012

Kiehl’s i Göteborg

Nu kanske jag säger det uppenbara, men ni följer väl geniet Leandra på Man Repeller? Om inte, lägg genast till henne i RSS-läsaren eller på närmsta bokmärke – bättre och roligare modeblogg har sällan skådats.

För några dagar sedan läste jag om en hårserie från Kiehl’s som hon tipsade om – för att få "Straight and wavy" hår, dvs det jag själv eftersträvar. Nu känner jag ett akut behov av att testa amino acid schampo och balsam, och till min lycka damp det nyss ner ett mail som berättade att Kiehl’s ska öppna shop in shop på Åhléns City här i Göteborg! Äntligen, som vi har längtat. Nu hoppas jag att dom är lika generösa med prover som Kiehl’s är kända för att vara, så att jag kan prova på amino acid-serien.

6 kommentarer:

  1. Åh vilken bra nyhet! Som jag har längtat efter Kiehls i Göteborg, äntligen är det dax!

    SvaraRadera
  2. Kul med Kiehls i Götet, nu håller jag tummarna för Malmö också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi håller tummarna härifrån också :)

      Radera
  3. Har testat schampot när vi bodde i Madrid, minns inte att jag tyckte det var något extra tyvärr. Men så är jag mer för "rough and wavy" hår, så det kanske är jättebra ändå! :*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag TROR att jag fick några testers när vi var i LA (<3), och att jag gillade. Får försöka snart igen hoppas jag!

      Radera