tisdag 9 juni 2009

Komsi kom, sommaren

Märks det att jag går i semestertankar? Inte då.. Trots att det är dryga sju veckor kvar tills jag och sambon sätter oss på tåget (tågluff light baby!) ner mot Spanien och den spanska solkusten kan jag inte sluta upp att tänka på vilka produkter jag kommer att behöva, och vill ha. På brittiska LookFantastic.com kan man hitta nästan allt inom både hår- och hudvård, och någon av dom här orangegula godsakerna får gärna ligga i min ryggsäck när vi beger oss:

- Ett supersmart travel set med vårdande hårprodukter (schampo, balsam, inpackning, serum och en vaxspray) från coola mop.
- Solskydd på spray känns smart och o-kladdigt, favoriten Dermalogica har en med spf 30.
- I vanliga fall vill jag ha så oparfymerat som möjligt, men en monoï-doftande solskydsspray från Hei Poa är svår att låta bli!
- Mitt hår förvandlas till levande stålull efter sol och bad (not kidding), kanske kan KMS skyddande kräm hjälpa mig? Timjan och grapefrukt låter för övrigt helt wünderbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar