lördag 27 juni 2009

Proffsgrejer från Sephora

Ok, nu kanske det har blivit lite mycket Sephora-snack lately, men dom har ju så grymma och roliga saker! Det senaste jag hittat är deras nya serie Tricks of the Trade, med basprodukter som ska ge “the secret tips and tricks of the backstage pros at your fingertips”. Serien innehåller tolv olika produkter i snygga silvergrå förpackningar som skulle se snygga ut på badrumshyllan, och följande fem tycker jag låter kul:

- Radiance Mist, en vitaminspray som ska ge hyn glow och pigga upp
- Perfection Primer, ljusrosa skimrande primer för att jämna ut hyn och ge lyster
- Complete Lip Balm, ett läppbalsam med lite plumpingeffekt
- Lip Last, ett (om jag förstått det rätt) “överlack” för läppstift, för att det ska sitta längre
- Eye Primer, smidig penna med ögonprimer i, för att förbättra ögonskuggans livslängd

4 kommentarer:

  1. Ännu en gång önskar man att Sephora skickar till Sverige! För jag blev väldigt sugen på Perfection Primern.

    SvaraRadera
  2. Visst är det lite tråkigt! Men samtidigt är det så mycket roligare när man väl kommer till en affär :)

    SvaraRadera
  3. Det kan aldrig bli för mycket sephora =) Jag skulle inte tacka nej till misten!

    SvaraRadera
  4. Misten låter verkligen härlig! Go i sommarhettan nu :)

    SvaraRadera