torsdag 18 juni 2009

Shoppat i måndags

Egentligen åkte jag till Åhléns City i måndags för att titta på bronzingprodukterna i senaste MAC-kollektionen, Style Warrior (med de over the top-snygga hylsorna). Väl vid MAC-disken var det inget av de två solpudren som passade mig, det ena var för glittrigt och det andra för orange. Däremot har jag tänkt på att köpa ett solpuder en längre tid nu, så det blev ett ur det ordinarie sortimentet istället. Bronzing Powder i färgen Bronze blev det, som är en lagombrun färg utan orange nyanser och med ett superfint och diskret skimmer. Till det blev jag såld på ansiktssprayen Fix+, som både kan användas som avslutning efter att man lagt hela makeupen för att motverka en pudrig yta, eller som återfuktare under dagen.

Två nya produkter alltså, som jag tror kommer att bli välanvända, speciellt nu under den så kallade sommaren. Jag har redan hunnit använda Bronze i tre dagar nu och lite kär är jag allt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar