fredag 6 april 2012

Starstruck

Jag tycker vi nästan dagligen dränks i produkter som bär celebriteters namn; det är krämer, kläder, smycken och dofter där sångare, skådespelare och random hangarounds varit med och mixtrat och sätter sin prägel på nån pryl.

Det är sällan jag fäster någon större vikt vid dem. Men det finns framför allt två parfymer som jag verkligen gillar, och har gjort sedan de kom. Mina guilty pleasures: Glow och Lovely mer eller mindre skapade av J.Lo och SJP. De har hängt med i flera år, och står sig fortfarande.

Vilka kändisdofter gillar ni? Kom igen nu, don’t be shy – inget att skämmas för! Eller?

9 kommentarer:

  1. "Intimately Beckham" för kvinnor är faktiskt ljuvlig.
    Har heller inget emot "Signature" av Christina Aguilera eller Paris Hilton's "Fairy dust" (skäääms!)...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojoj, tre kändisdofter som jag faktiskt aldrig sniffat på - ska genast åtgärda det och leta upp dem i parfymdisken, tack för tipset! :)

      Radera
  2. Jag gillar Halle Berrys första parfym. Köpte den när jag var i London för några år sen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jisses, en till som jag inte har koll på - även denna ska jag leta upp och lukta på. Halle Berry är ju riktigt cool, gött om doften också är en hit!

      Radera
  3. Hänger på både Lovely och Glow. Fast jag har bara köpt Lovely. Den är helt underbar! Lovely, so to speak ;)
    Sedan gillar jag Gwen Stefanis L.A.M.B också. Suverän!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yay! Om vi tycker lika på Lovely och Glow, så är ju chansen stor att jag även diggar LAMB - bra tips där :)

      Radera
  4. Åh, Gwen Stefanis L.A.M.B. är fantastisk! Jag älskar också Britney Spears Midnight Fantasy, hade den till och med på mitt bröllop. Min man fick bestämma och han tyckte att den doftade jag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så fint att han prickade in den så bra, och mysigt att ha en alldeles speciell parfym till sitt bröllop! Jag hade en liten prov på den för längesen, men har glömt bort hur den luktar tyvärr..Har för mig att jag verkligen gillade den.

      Radera
  5. Hallå Jlo är okej, men Britney Spears ändå lite bättre :-) om ni vill ändå köpa en av dessa parfymer, kolla här: http://www.parfymprisguiden.se/jennifer-lopez

    SvaraRadera