söndag 30 december 2012

Girl About Town


I natt drömde jag om Mis snygga Dragon Girl. Var snudd på besatt när jag vaknade, och rusade iväg till närmsta Sephora. En googling kunde ha avslöjat att NARS inte säljs på Sephora i Köpenhamn, men det tänkte jag inte på just då. Inte heller på att det sannolikt inte heller skulle finnas på samma butik i Malmö. Men jag funderade som sagt inte över det, utan tog en avstickare till nyöppnade butiken på andra sidan sundet, helt i onödan.

Besvikelsen var dock kortvarig för nästan vägg i vägg ligger Kicks, som alltså inte heller säljer NARS, men det kändes helt okej när jag fick ögonen på Girl About Town från MAC. Power pink när det är som bäst, givetvis slog jag till direkt.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Precis! :) Jag försöker läsa in nån djupare mening i det hela...typ "det är inte alltid det vi drömmer om som gör oss gladast"...haha, fast inte säker på om en dröm om ett läppstift har nåt meningsfullt budskap :)

      Radera
  2. Svar
    1. yay! frankfurt och munic är två av de bästa (shoppingmässigt) flygplatserna att ha transerfs på - göttigt att du prickat in båda! Välkommen hem snart! <3
      mvh heltlugnmedattdrömmaompolarensläppstift_81

      Radera