måndag 14 juli 2008

Kiehl’s Stylist series

Förra veckan när jag var uppe i Stockholm och besökte El, kom jag ju hem med den helt underbara kroppsskrubben från Kiehl’s. Och som det numer är vida känt, är tjejerna i den lilla fina butiken väldigt generösa med prover. Tyvärr var bodylotionen med grapefrukt slut i provflaska, så istället fick jag tre småpåsar – och ett provflaska med Creme with Silk Groom som plåster på såren.

Antingen var det en ren chansning från hennes sida, eller så var mitt hår på friss-humör och berättade det för henne, men hur som helst så prickade hon rätt! Krämen luktar diskret men fräscht, och jag har märkt att den är perfekt att ta på håret efter hårtork men innan plattång (som ja, jag är smått beroende av). Håret blir mjukt och glansigt, och jag rekommenderar verkligen den här lilla flaskan till alla som har lite bångstyrigt och frissigt hår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar