tisdag 29 juli 2008

Refreshing Cleanser

Jag är så nöjd med min ansiktskräm från Murad, att jag precis klickade hem en passande ansiktstvätt från samma märke. När jag köpte krämen fick jag ett prov på just Refreshing Cleanser, och den känns som en bra matchning mot min hud (och dessutom är jag så trött på min stora flaska Ole Henriksen-tvätt som aldrig tar slut). Halva priset på Strawberrynet mot Åhléns City, och så slipper jag dessutom resa mig ur kontorsstolen - gött en halvtrött tisdag förmiddag.

2 kommentarer:

  1. Vilken hudtyp lämpar den sig bäst för?:)

    SvaraRadera
  2. Ja du, det han sa när jag fick provet på den var att den är bra för känslig och yttorr hud, och att den inte är lika stark som Oles aloe vera-tvätt som jag kör med nu.. Jag är helt enkelt inte säker, men den känns bra så jag kör på't ;)

    SvaraRadera