tisdag 12 februari 2008

Favoriter från Stila

Om jag inte minns fel så har Stila funnits att köpa i Sverige för en herrans massa år sedan, men nu får vi hålla till godo med Strawberrynet eller utlandsresor. Synd är det, för Stila är verkligen ett märke att räkna med!

Mina tre favoriter (av de fyra Stilaprodukter jag har..) är Smudge Pot i grått, ögonskuggan Sun och krämrouget Petunia. Smudge Pot är en rackarns grym eyeliner, som senast till och med överlevde ett osannolikt svettigt skivstångspass, och som är lätt att arbeta med även om den kanske torkar liite fort. Ögonskuggor har jag en del av hemma (..), men ingen som är så bra som denna på att kunna användas både torr och fuktad. Genom att använda just en fuktad pensel blir färgen extremt intensiv och jag är blown away. Petunia köpte både jag och Ka på en outlet när vi var på vår LA-resa, och att den där var otroligt billig är bara ett plus i kanten, för WOW vilka härliga kinder den ger mig! Enklast är den att använda med en krämrougeborste, om man inte vill ner i burken och kleta, och den ger en perfekt persikoglow.

Om man vill handla inom EU för att slippa åka på tull, har HQHair en massa Stilaprodukter, och väldigt bra färgåtergivna bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar