onsdag 13 februari 2008

Sålt – rouge från Stila

Eftersom jag är galen i rouge blev jag ledsen när Gel cheek color som jag beställt hem från Strawberrynet var i fel färg för mig. Rouget är i gel-form, och är väldigt lätt att applicera och att bygga upp till den färg man vill ha.

Melon flush är en fin ljus färg som går åt persika/orange, men som tyvärr inte syns tillräckligt på min antagligen för mörka hy. Jag tror att det kan vara väldigt fint på någon med fair hy, och som kanske är lite rödlätt. Märket är Stila, som jag ju gillar starkt, och går inte att få tag på i butik i Sverige. Jag har bara provat det en eller två gånger, och eftersom det kommer ut ur en pip är det inget kladd i själva rouget.
Pris: Fullpris en bit över hundra kronor, mitt pris 80 kronor inklusive frakt, eftersom det är såpass lätt att det antagligen går att skicka som ett vanligt brev.
Betalning: Maila mig på maria punkt tornkvist at gmail dot com, så kommer vi överens om betalningsmetod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar