tisdag 26 februari 2008

För fetisar

Jag skulle också vilja kunna tvätta håret var fjärde (!) dag, men det går inte med min korta frisyr. Att det blir flötigt efter dag två kan jag nog jobba bort, men faktumet att det står rakt upp efter att jag sovit går liksom inte att komma förbi. Stig-Helmers i all ära, men man känner sig inte speciellt snygg med håret plattat mot skulten på ena sidan, och ett fågelbo på andra. Believe you me.
Lösningen dom dagar jag inte orkar tvätta håret, eller när jag ska träna mig svettig senare på kvällen blir då Osis torrmojs (styling snarare än schampo, tycker jag) Dust it. Ett, två, tre skak och lite rub-a-dub et voilá, en jämnt rufsig frisyr som du får låtsas var meningen, med ett betydligt mattare och ofett hår. Alltid nåt för oss med kortisfrisyrer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar