onsdag 16 september 2009

Ett skepp kom lastat

Tack vare snälla ACO har vi alla tre fått varsitt stort paket med nya produkter att testa! Speciellt kul för mig som legat hemma i sjuksängen i några dagar nu, då piggar det verkligen upp med paket. I paketet fanns de två nya hudvårdsserierna från vårt gamla kompismärke Natuvive (granatäpple och papaya) tillsammans med Spotless-serien mot akne.

Båda kroppsserierna från Natuvive luktar fruktigt och lite sött, och består av duschkräm, lotion, handkräm och deo. Förpackningarna är bra utformade med bodylotion på pump, och höga smala duschkrämsflaskor (som jag föredrar då de sparar plats i duschhyllan), det ska bli kul att testa grejerna!

9 kommentarer:

  1. Ojojoj, ska bli kul att komma hem nästa vecka och kolla posten :) Snällt att det är dubbelt (två olika serier) passar perfekt när man bor på tusen ställen, så slipper jag släpa med mig tvål, lotion och annat :)

    SvaraRadera
  2. ååååååå papaya! fy fan vad niiiiiice!

    SvaraRadera
  3. El: yay, kommer du hem nästa vecka?! <3

    Annahita: hehe, en favvodoft för dig? :)

    SvaraRadera
  4. Mi: japp, jag är ganska säker på det iaf. hoho, time to meet?

    SvaraRadera
  5. can't wait to get home either!!! :D

    SvaraRadera
  6. p ringde i går och sa att mitt paket har kommit, men att en papayagrej har läckt i hela paketet! :C

    SvaraRadera
  7. Oh no! Kanske inte klarade flygningen :( Hoppas att det var deon? Den känns mest ovärd *hehe* Papayaserien är min favvo av de två! Otippat men sant :D

    SvaraRadera
  8. det var bodylotionen! X_____x

    SvaraRadera
  9. Åh nejjjjjj, pumpen! O__________O
    Hoppas att det går att skrapa ihop lite i en ny burk eller att inte så mycket läckt, för den är GOO :$

    SvaraRadera