tisdag 29 september 2009

Dagens kompisar på skrivbordet

Utöver ett vanligt läppbalsam från Försvaret försöker jag att alltid ha en handkräm ståendes på skrivbordet, och passande nog tog min förra slut precis innan den papayadoftande serien från Natuvive damp ner i brevlådan, så nu bor handkrämen här. Den luktar gott och lagom av papaya, och gör händerna mjuka utan att bli kladdiga. Nagelbandskrämen SolarBalm från Creative brukar jag kräma på en gång om dagen för återfuktade nagelband, och idag ska jag faktiskt snabb-måla naglarna med Room with a view från Essie. Sist men inte minst; ett läppglans. Närmare bestämt Cremesheen Glass i färgen Fashion Scoop från MAC.

Vad brukar du ha med dig på jobbet?

2 kommentarer:

  1. Ungefär samma grejer som du =) Dock vågar jag aldrig snabblacka på jobbet. Fånigt egentligen, man är ju lika effektiv som vanligt medan lacket torkar!

    SvaraRadera
  2. Jag brukar inte heller vilja göra det, men när det är ett så lättlackat och diskret lack som detta hinner jag göra det på 15 sek när jag är på toa ;)

    SvaraRadera