onsdag 7 maj 2008

Essie Room with a view

Med korta korta naglar efter visst slitage på festen i helgen kände jag idag för ett nagellack som fräschar upp och gör händerna finare – time for my favourite med andra ord!
Room with a view från Essie köpte jag i LA förra våren efter stor beslutsångest när jag fann mig själv ståendes framför ett nagellacksställ med ungefär tjugo snarlika nude-lack (oh, the memories!), och det är det lack som jag alltid går tillbaks till när jag bara vill ha något lätt och diskret. Här har jag målat med ett lager, och det räcker alldeles utmärkt för att få den där "ofixade" looken.

PS: Jag hoppas att ni observerar bakgrunden, passande till titeln, right?

2 kommentarer:

  1. eyeonbeauty: ja, det är en räddare i nöden när jag inte har nån fantasi för vilken annan färg jag vill ha på naglarna :P

    SvaraRadera