fredag 9 maj 2008

Tre generationer - ett märke

Idag har jag köpt nagellack från Head2Toe igen, men främst till min mamma och mormor. Min mormor är sannolikt den person som jag fått det mesta av mitt sminkintresse för, och hon har som ritual att lacka naglarna hemma hos mamma en dag i veckan. Både mormor och mamma har (som jag) en förkärlek för transparenta och diskreta lack, och blev således väldigt förtjusta i mitt True Love. Förutom ett baslack till mamma, blev det följande Essie-lack (uppifrån och ner):

- Guilty pleasure till mig
- Anniversary gala till mamma
- No pre-nup till mormor

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det lät att din mormor går till din mamma och målar naglarna:)

    SvaraRadera
  2. sminkjante: ja, det är väldigt mysigt :) mormor bor bara några hundra meter från mamma, så hon har börjat att gå upp en gång i veckan för manikyr efter att morfar gick bort. därför tänkte jag att det vore kul att köpa lite nagellack till dom som dom inte kan få tag på annars <3

    SvaraRadera