onsdag 21 maj 2008

Blomsteräng in a bottle

Duschkräm från Philosophy är fint som snus. Förutom att dom piggar upp vilken trött duschhylla som helst, så inbillar jag mig att dom är underbara att tvåla in sig i! En nyhet som lockar mig (som inte gärna vill lukta som en strawberry daquiri eller en plåt med kanelbullar) är Field of flowers - lukta som en sommaräng! Vilken flicka vill inte det säg. Sedan tror jag inte att jag skulle använda den som schampo som den tre-i-en produkt den faktiskt är, men det betyder ju bara att den måste räcka ännu längre..

4 kommentarer:

  1. Vilken fin flaska! Spelar ingen roll hur den luktar.. ;)

    SvaraRadera
  2. Åh! Hur länge har den funnits? Hur har jag kunnat missat den? Brukar ju köra med Pure Grace emellanåt, som luktar nytvättat och två och alldeles alldeles jättegott...men detta, blomsteräng! Jag smäller av!

    SvaraRadera
  3. Den här är ny för mig, låter underbar! Men jag älskar framförallt att rulla omkring i kanelbullar i duschen med min cinnamon buns!:D

    SvaraRadera
  4. ka: ja visst är den! :D jag vill haaaa, haha.

    el: dude, den är helt ny! vad jag förstår det som iaf.. :) den lär ju lukta som "blommande asfalt", argh! ;)

    badbomben: jag gillar amazing grace från philosophy också, men har liite svårare för just bull-lukterna :P

    SvaraRadera