torsdag 22 maj 2008

Pink pearl

Jag var ju tvungen att prova minst en av dom nya skuggorna direkt, och eftersom jag sedan innan hade en sminkning i guldbronziga toner tyckte jag att Pink pearl skulle gå bäst ihop. Namnet är ganska så missvisande då det är en knallig lila färg, men trots det är jag jätteglad över färgen.

- Ögonbrynsskugga Brow Zings (01 light), Benefit
- Ögonskugga/highlighter Pigment (Vanilla), MAC
- Ögonskugga ögonlock/undre franskant Earth Spirit Eye Shadow (Inca bronze), Max Factor
- Ögonskugga Pigment (Pink pearl), MAC
- Mascara Lash Doubling (Black/Brown), Clinique

Jag kommer definitivt att handla från The Body Needs igen, om jag blir sugen på fler fina färger. Min beställning på fem burkar kostade cirka 85 kronor, och storleken på burkarna var perfekta - precis lagom stora för att man faktiskt ska kunna göra slut på en skugga!

2 kommentarer:

  1. Thanks dude! :D Jag ämnar göra stordåd med färger nu framöver, moahahaha!

    SvaraRadera