lördag 10 maj 2008

Lördagsläsning

Jag smiter in en stund från solen för lite bloggläsning, och för att låta min bleka vinterhud vila sig från den stekande försommarsolen.

- Även om Bjooti verkar ha en mycket djupare crush på Kat von D än vad jag har så tycker jag att bruden är cool och skulle gärna vilja ha något från hennes nya samarbete
- Hos Bitchen kan du vinna en lyxig produkt som luktar gott av pepparmint och avokado (en viss Ka's favoritingredienser dessutom!)
- Jag har inte fallit ner i pigmentträsket än så länge, men för er som har det så visar P'ssion upp en smart och billig lösning på ett stort problem med samlandet
- Spana in dom här fem läckra färgerna som Rocketqueen visar upp! Wow, verkliga sommarfärger allihop.

1 kommentar:

  1. Yummy läsning! Visst är linernsen läckra, jag är förälskad i färgerna!

    SvaraRadera