måndag 12 maj 2008

Homecoming party

Att bo flera olika ställen innebär att ha flera badrumsskåp. Och för att inte tröttna, och för att jag gillar att testa lite olika har jag olika innehåll i mina. Så, det är många kära återseenden nu när jag rest söderut för en vecka. Jag gillar Kiehl's Deluxe Hand & Body Lotion för att man blir en softis, och för att den luktar gott utan att bli tacky. I Göteborg kör jag med Clarins Gentle Foaming Cleanser, här blir det kusinen One-Step Gentle Exfoliating Cleanser som fixar biffen (och det gör den snäppet bättre än Göteborgaren). En perfekt every-day mascara som inte går av för hackor är Niveas MaXimpact. Den och Anemon snyggade till mig när jag var ute i helgen.

3 kommentarer:

  1. Vilket underbart sätt att ha många produkter. Gillar tanken på att kunna ha olika produkter.

    SvaraRadera
  2. Jag är likadan! Fast jag har mer budgetgrejer och left overs i Onsala, typ Apotekets bodylotion och en halvgammal mascara (dock min favoritmascara som jag inte har hemma för tillfället!). Igår höll jag nästan på att sno med min Onsala-rouget hem till stan, men jag höll mig ;)

    SvaraRadera
  3. Sminkjante: Ja, det är faktiskt inte så dumt alls. :D Blir liksom extra kul att komma hem.

    Maria: Left overs rock! Konstigt nog kör jag nästan tvärt om dock...mer left overs Götet.
    pok!

    SvaraRadera