onsdag 28 maj 2008

Våra favoriter

Vi tänkte att det kunde vara kul att lista de olika favoritmärkena man har i lite olika kategorier. So, without further ado - El Mikas favoriter! Haka gärna på om du har en egen blogg.

El:
Kroppssmörja: Kiehls
Ansiktsmojs: Decléor, Suki
Solklet: Sisley, Biotherm
Parfym: Prada
Hårskit: Nexus
Nagellack: Dior
Smink: Dior, Benefit
Läppvalla: Lisen Organics

Mi:
Kroppssmörja: Crabtree & Evelyn
Ansiktsmojs: Philososphy, Ole Henriksen
Solklet: Vichy, Clinique
Parfym: Philosophy, Dior
Hårskit: Joico, Sebastian, TIGI Bed Head
Nagellack: Essie, Mavala
Smink: MAC, Laura Mercier, Benefit
Läppvalla: Carmex, Försvarets hudsalva, ChapStick

Ka:
Kroppssmörja: Angel’s Spa
Ansiktsmojs: Body Shop, Kiehls
Solklet: Vichy, Clinique, Neutrogena
Parfym: Crabtree & Evelyn
Hårskit: MOP, Kiehls
Nagellack: Mavala
Smink: Benefit, Clinique, MAC
Läppvalla: ChapStick

Update: Spana även in Sublims, P'ssions, Nippertippans, Badbombens, SminkJantes, Fåfängans och InTheMakes listor!

8 kommentarer:

  1. Alltid roligt med såna här listor! Plus i protokollet:)

    SvaraRadera
  2. badbomben: roligt att du gillar :)

    ellinor: vad roligt! C/O bigelow är jag allt lite nyfiken på..

    SvaraRadera
  3. Blev också sugen på att göra er fina lista, gjorde den på min blogg:)

    SvaraRadera
  4. hakade just på ;)

    SvaraRadera
  5. Jag ska genast skriva ett inlägg på min blogg:)

    SvaraRadera
  6. Nu är min lista på plats!:)

    SvaraRadera