onsdag 23 september 2009

FACE Stockholm Cyklamen

Gratisgrejer som kommer med magasin är inte alltid av bästa kvalitet, men den här gången tycker jag att Damernas Värld har lyckats bra. Läppglanset Cyklamen från FACE Stockholm är en rosaskimrig färg som ger läppar med lite put, och är faktiskt en färg som fyller ett hål i min (nyligen utrensade) läppglanssamling. Förut har jag tyckt att FACE gloss varit klibbiga och klistriga, men Cyklamen är mjukt och otroligt skönt faktiskt. Om ni vill ha ett enkelt men fint läppglans tycker jag alltså att ni ska springa till närmsta tidningsbutik innan tidningen tar slut!

4 kommentarer:

  1. Åh hå, fint!

    Jag gillar faktiskt den där andra också, Jasmine tror jag det var, som kom med DV förra året :)

    SvaraRadera
  2. Jaa-a, jag gillar't starkt! Jag tyckte att Jasmine var suuperkladdigt, men jag kanske fick ett måndagsex? :)

    SvaraRadera
  3. jag fick också det glanset, och jag gillar det väldigt mycket faktiskt. trodde inte alls jag skulle gilla det när jag såg tuben, men det är oerhört snyggt på. och som du säger, väldigt skönt och mjukt.

    SvaraRadera
  4. Precis, det var en liten oväntad favorit! :)

    SvaraRadera