måndag 23 november 2009

Enklaste möjligast

Snabbt, snabbare, snabbast! De dagar jag verkligen inte orkar lägga tid på ögonsminkningar, men ändå vill ha något stilrent i klass med det här, då är mina små 24/7-pennor livräddare! Självklart, mörkblå-galning som jag är, är Binge favoriten. Här har jag dragit ett mellantjockt streck med blå Binge på ett helt osminkat öga (ok, jag grundade med UDPP-primer), och fyllt i den inre delen av strecket med lila Ransom.

Det går inte att få lika skarpa streck, och framför allt inte vinge, som med en geleyeliner, men det är helt klart ett bra alternativ trötta morgonar..

3 kommentarer:

  1. Ibland är enklast det allra snyggaste!

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Denna variant kr jag också mycket på. Överlägset enkelt!

    SvaraRadera
  3. Ano: ja oftast är det så! :D

    Kerstin: så trött som jag är just nu lär det bli måånga liknande framöver :P

    SvaraRadera