tisdag 8 februari 2011

Natuvive Age Control Prevent Cleanser

För ungefär ett halvår sedan fick min mamma ett Natuvive Age Control-kit av mig, och så här i efterhand har jag fått lite respons på vad hon tycker om ansiktstvätten i serien.

"Tvätten är jätteskön att använda! Trots att den inte löddrar är den mjuk och rik att tvätta ansiktet med, och den doftar mild och gott. Den tar bort det mesta av mitt smink, och utan att huden stramar efteråt – tvärtom så känns huden jättemjuk. Mjukheten är det jag tänker på, och gillar, mest."
Visst låter det som en bra ansiktstvätt som rengör effektivt men milt? Är mamma nöjd så är jag nöjd! Och eftersom en stor flaska på 200 ml kostar 139 kronor klassar jag den faktiskt som budget.

1 kommentar:

  1. jag är sugen på att behålla den här! "prevent" är det väl dags för nu va? :'D

    SvaraRadera