torsdag 5 februari 2009

Favorit: Amazing Grace

Ka startade en rolig följetong här i förra veckan, nämligen att börja visa upp våra allra bästa favoriter! Grejer och produkter som hänger med i mer än en vända, och som man alltid går tillbaks till. Det första som dök upp i mitt huvud var min all time fav i doftväg, nämligen Philosophy Amazing Grace. Jag köpte Grace när jag var i Glasgow för drygt 2 år sedan, och den har hängt med sedan dess. Trots andra goingar som finns i badrumsskåpet är det Grace jag väljer nästan varje dag, och jag tycker att den fräscha rosdoften passar såväl till dagen som kvällen. Tidigare sportade jag enbart citrusdofter, men feminina Grace har satt sig i mitt hjärta – and she's not going anywhere.

3 kommentarer:

  1. En av mina favoritdofter! Passar perfekt på jobbet eller när man bara vill lukta gott.

    SvaraRadera
  2. hmm,den där måste jag gå och dofta på. Min egna favorit är brittans midnight fantasy :) muums :D kram

    SvaraRadera