fredag 6 februari 2009

Ny skrubb pour moi?

Jag skojar inte när jag säger att jag ÄLSKAR min body lotion från L'Occitane, jag blir lika glad varje gång jag använder den och får sätta näsan i dess härliga, friska citrusdoft. Den är en sån stor favorit hos mig att jag starkt överväger att köpa kroppsskrubben i samma serie, Verbena Body Salt Scrub. Min nuvarande skrubb från Kiehl's har räckt förvånansvärt länge, men nu börjar tuben kännas väl lätt och ge ifrån sig pruttande "nu tar jag slut"-ljud när jag använder den. Det är alltså mycket möjligt att nästa skrubb blir den söta byttan med tillhörande träslev.

6 kommentarer:

  1. lägg av så härlig den såg ut!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar den lilla skopan till. Hur sött som helst!

    SvaraRadera
  3. Jag skulle lätt köpa en bara för att få den lila sleven. Så söt!

    SvaraRadera
  4. Verbena är min absoluta favoritserie från L'Occitane! Har hittills bara Eau de toiletten, men kommer snart äga provstorlekar av bodylotionen, tvålen och duschgelen (prenumerationserbjudande från nån tant-tidning - vad gör man inte? :-)).

    SvaraRadera
  5. Des & Kattis: skopan melts my heart! den finns ju till fler skrubbar från L'Occitane, bland annat apelsinserien - om man föredrar den :)

    Viktbloggerskan: åh ett sånt bra erbjudande! det hade jag lätt hoppat på om jag sett det :)

    SvaraRadera