tisdag 10 februari 2009

Thann

Igår var jag och El uppe i Stockholm över dagen (more on that later on), och efter att fått ett tips promenerade vi till butiken Sandkorn som ligger på Mäster Samuelsgatan 11, granne med COW Parfymeri. På Sandkorn kan du handla hudvård från de två thailändska märkena Thann och Harnn, och både jag och El slog till på varsin flaska med flytande kärlek. Jag blev ögonblickligen kär i serien Oriental Essence som innehåller ingredienser som citrongräs och kaffirlime-blad, och bestämde mig där och då att en sån duschkräm skulle få bli min nya lyxduschkompis. Eftersom El har lyxen att ha en massagekunnig vän i sin närhet blev det såklart en dusch- och massageolja från den varma serien Aromatic Wood.

Dessutom köpte vi varsitt stort prov på deras saltskrubb för kroppen, i samma serier som våra stora flaskor. Skrubbarna ser helt otroligt trevliga ut, och lovar att lämna kroppen insmord och superlen.

5 kommentarer:

  1. Saltskrubben är helt fantastisk! Den doftar underbart!
    Jag fick den o duschcremen i julklapp av fina pojkvännen :).

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har redan testat den och den är faktiskt grym!

    Vilken doft har du? Och vilken himla bra julklapp!

    SvaraRadera
  3. Jag tror att min duschkräm precis är vad som makes me cope med djävulsdagarna denna veckan! <3

    SvaraRadera
  4. Citrongräs..kommer nog inte kunna leva utan den :) Vet någon om märket finns att få tag i, i Göteborg?

    SvaraRadera
  5. Emeli: om du följer länken "handla" kan du shoppa i deras webshop :)

    SvaraRadera