fredag 6 februari 2009

Golden oldie

Det har varit mycket lila på sistone, så imorse sträckte jag mig efter min andra favoritfärg; grönt. En väldigt enkel sminkning som fick en liten vinge som pricken över i't. Själv tycker jag att dessa gröna färger verkligen får mina ögon att se blå ut, inte fel!

- Ögonbrynsskugga Brow Zings (01 light), Benefit
- Primer Eyeshadow Potion Primer, Urban Decay
- Krämskugga bas Paint Pot Frost (Bare study), MAC
- Ögonskugga highlighter Eye Shadow Veluxe Pearl (Dazzlelight), MAC
- Ögonskugga ögonlock Pigment (Golden olive), MAC
- Ögonskugga globlinje Pigment (Night light), MAC

- Eyeliner Kohl Power Eye Pencil (Orpheus), MAC
- Mascara Volume Effet Faux Cils (High density black), YSL

1 kommentar:

  1. Jättesnygg vardagssminkning! Jag använder gärna olivgrönt till vardags och det är ju så klädsamt till alla ögonfärger.
    Nightlight vill jag också ha!

    SvaraRadera