måndag 9 februari 2009

På spaning i Madrid: Korres

I höstas kunde ni följa serien På spaning i Madrid, där jag varje vecka tittade lite extra på en affär jag gillar. Nu är det dags för ett inlägg igen, eftersom jag insåg att det fanns en Korres-affär i Madrid! Jag tyckte väl att jag hade sett namnet Korres någonstans ute på stan, när jag läste inlägget Mi skrev för ett tag sedan. Butiken är fullproppad med goda duschkrämer, tvålar och lotions – så hit kommer jag återvända, t ex för att köpa en ny duschkräm när den från Kiehl’s är slut.

3 kommentarer:

  1. Det ska bli kul att se om du gillar deras produkter.

    SvaraRadera
  2. Kan du berätta mer om Korresprodukter?

    SvaraRadera
  3. molly: ja, jag är jättenyfiken! men det kan nog dröja ett tag, för min duschkräm från kiehl's är riktigt dryg.

    anonym: jag vet inte så mycket om korres faktiskt, bara att produkterna verkar bra och att det är okej priser. maria skrev om korres här.

    SvaraRadera