tisdag 15 juni 2010

Gröna flaskor

I söndags gick jag på stan med min mamma, och som vanligt blir det främst sminkdiskar som besöks. Vi var på NK, Åhléns City, och Grand Parfymeri – favoritaffärerna för skönhet här i Göteborg. Två färgmatchade köp var favorit-duschkrämen, och ett ärtgrönt nagellack som jag inte kunde lämna på hyllan. Jag har inte riktigt någon idé om när jag ska använda Electric Green från Mavala, men det liksom hypnotiserade mig till att köpa det.

Två riktiga budgetköp alltså, i mitt nästa inlägg visar jag två andra köp som är så o-budget det bara kan bli när det gäller smink.. Stay tuned!

Tre lager (man kan nog klara sig med två), utan överlack.

5 kommentarer:

  1. Nagellacket var ju urtjusigt! Duschkrämen ser också spännande ut, älskar citron i alla former. :-)

    SvaraRadera
  2. Trevliga köp! Jag tror att du kan använda det gröna lacket lite när som helst =)

    Jag är sjukt nyfiken på o-budgetköpen....

    SvaraRadera
  3. Jag älskar den där duschtvålen, den luktar mumma!

    SvaraRadera
  4. Men vilken snygg grön färg!! Nageln ser riktigt gräsgrön ut!

    SvaraRadera
  5. Nailtastic: jag misstänkte att du skulle nappa på det här inlägget :D duschkrämen är jättebra, och billig!

    Kerstin: jag är en fegis när det kommer till ljusa färgglada lack, men jag ska våga!

    Des: den e gooo :D

    Basteth: gräsgrön it is! bra beskrivning :)

    SvaraRadera