onsdag 2 juni 2010

MAC från Marseille

Va? Om jag shoppade något i Marseille? Mais bien sûr! Däremot blev det ingenting inne på Sephora (jag såg inte ens någon NARS-disk, lite konstigt) utan på en MAC-butik som hade produkter som inte finns här hemma i Göteborg. Ytterligare en tom quad-palett, och ett Greasepaint Stick i svartblå färgen Uniformly Blue.

Greasepaint Stick är krämskugga i pennformat, som var ett rent spontanköp. Kollektionen Art Supply kom aldrig till Sverige, så när jag såg min chans slog jag till!

7 kommentarer:

  1. Ååååh jag vill se ett ögonsträck med den där pennan - färgen verkar urläcker !!!

    SvaraRadera
  2. Den är ursnygg! Ska försöka få upp ett inlägg om färgen snart :)

    SvaraRadera
  3. Har lite svårt för tanken på greaspaints. Aldrig testat för jag är inte säker på att vi skulle komma överens.. för inrutad i mina puderskuggebanor.:) Väldigt nyfiken på att höra vad du tycker. Visa gärna!

    SvaraRadera
  4. Mycket bra tillslaget! Jag är också väldigt nyfiken på greasepaints.

    SvaraRadera
  5. Basteth: i 7 fall av 10 kör jag också på puderskugga, men det här är ett kul och enkelt sätt att variera :)

    Kerstin: det var jättesynd att dom inte kom hit, dom är toppen!

    SvaraRadera
  6. Så fin! Den verkar riktigt intressant och rolig, pennan. :-)

    SvaraRadera
  7. Mias vardag: den är väldigt användbar! Snabbt och lätt går det :)

    SvaraRadera