tisdag 29 juni 2010

Chanel à la Mi

Fyra lack som jag är otroligt glad över att jag äger är dessa från Chanel. Förutom att färgerna är underbara, är det något speciellt med känslan av Chanel.

Jordiga Particulière är en vardagsfavorit för diskret elegans, Rouge Noir en vampig rödsvart dröm, Paparazzi den perfekta bubbelgumsrosa (som jag fått i present av Ka & El, ännu ett skäl till att älska det) och fina koralliga Orange Fizz ett av mina mest använda lack.

Alla lack utom Rouge Noir är Limited Edition. Det äldsta är Paparazzi som kom våren 2007, Orange Fizz är 2009 års sommarlack, och Particulière från våren 2010.

3 kommentarer:

  1. Alla fyra är väldigt fina. Jag äger faktiskt inte ett enda Chanel-lack.

    SvaraRadera
  2. Nailtastic: det kanske inte är lack man spontanköper, men jag är väldigt nöjd att jag har just dessa :)

    Kerstin: tack, jag är väldigt glad över den :D

    SvaraRadera