torsdag 4 november 2010

Old school

Jag blandar gärna gammalt och nytt, även i badrummet. Den lilla spegelhyllan har kanske några av er sett här på bloggen innan, men nytt sedan i somras är den gula tvålkoppen (40-tal) och rese-rakspegeln i lila och svart med plats för raktvål och en liten hållare för borsten (syns lite dåligt på bilden, men gissar på 50-tal). Hittade dem på en loppmarknad i södra Sverige i somras. Matchar dem med den klassiska tandkrämen från Marvis och den fina tvålen jag fick från Mi, som jag fortfarande inte använt för den är så fint inslagen.

3 kommentarer:

  1. Vissa grejor känns på något sätt för fina för att använda, man vill bara titta på dem. :-)

    SvaraRadera
  2. Fiiint stilleben! :D Jag kan däremot inte riktigt se hur rakkoppen ser ut, men kanske man kan få se den IRL i helgen? :*

    SvaraRadera
  3. Ninni: Eller hur! Jag vill liksom verkligen öppna det fina tvålpaketet, men samtidgt är det så vackert inslaget. Jag fick en badbomb samtidigt som tvålen, lika tjusig den, och den har jag faktiskt öppnat och använt - innehållet var minst lika bra och fint som paketet!

    Mi: Thanks :) nää, den var svårfotad, antingen kom hela jag med i spegeln (soo not cool) eller så var den så ihopvikt att man ändå inte såg ordentligt :S ja, denna helgen eller nästa får du se! <3

    SvaraRadera